Dragos Manea si Cristinica lui, o Dacia 1310, pe stirileprotv.ro

www.stirileprotv.ro va prezinta povestea lui Dragos Manea, care a calatorit de la Bucuresti la Oslo via Paris cu Dacia lui 1310, veche de 27 de ani.

“In 2012, dupa ce a terminat rodajul, Dragos a vrut sa o supuna pe Cristinica la un test inca si mai dur: o excursie pana in nordul Europei, de data aceasta cu o oprire in Franta, locul de origine al lui Renault 12, masina care a stat la baza Daciei 1310. “Tocmai ma imprietenisem cu baietii din Franta, de la fan clubul Renault 12. Ei au organizat intalnirea anuala pe circuitul din La Chatre si am zis sa le fac si eu o vizita. Au zis: vino. Probabil n-au avut 犀利士
incredere ca o Dacie o sa reziste atatia kilometri. Cu o saptamana inainte m-au intrebat: tu chiar vii? Eu chiar vin!”.

Dacia 1310 a lui Dragos va putea fi facuta automobil istoric abia in 2022, pentru ca legea actuala spune ca pot primi atestat doar modelele in cazul carora a trecut 30 de ani de la oprirea productiei. Retromobil Club Romania incearca acum sa schimbe legea.

Daca legea nu va fi modificata rapid in «30 de ani vechime» , in lipsa oricaror date certe in ceea ce priveste perioada de fabricatie, Oltcit Club, Dacia Sport, Roman, DAC, Dacia 500, Dacia 1310 Seria II si modelele optzeciste din seriile ARO 10 si 24 nu au nicio sansa sa supravietuiasca”, spune Bogdan Coconoiu, presedintele Retromobil Club Romania.

Cititi intregul material pe stirileprotv.ro

colaj

Update: Materialul a fost preluat si de Evenimentul Zilei si http://stirile.rol.ro/.